دانلود تلاوت های استاد متولی عبدالعال
به بزرگترین وبلاگ پژوهشی تحقیقی تلاوت خوش آمدید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرآنی.com و آدرس gheraatmc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 61080
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 73
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 13
بازدید سال : 19
بازدید کلی : 61080
دانلود تلاوت های استاد متولی عبدالعال

  دانلود بیش از 30 قرائت از استاد متولی عبدالعال

 
 
امیدوارم از قرائتهای ایشان لذت ببرید.
  ما تیسَّر من سورة یوسف
2 ما تیسَّر من سورة مریم (من الآیة 93 إلى 98) وطه (من الآیة 1 إلى 36)
3 ما تیسَّر من سورة مریم
4 ما تیسَّر من سورة الأحزاب
5 ما تیسَّر من سورتی النحل والإسراء
6 ما تیسَّر من سورتی القمر والرحمن
7 ما تیسَّر من سورتی الزمر وغافر
8 ما تیسَّر من سورتی البقرة وآل عمران
11 ما تیسَّر من سورة الحج
12 ما تیسَّر من سورة الإسراء (من الآیة 9 إلى 15)
13 ما تیسَّر من سورة آل عمران - 1
14 ما تیسَّر من سورة آل عمران - 2
15 ما تیسَّر من سورة إبراهیم  
16 ما تیسَّر من سورة ق (من الآیة 31 إلى 45) والفجر والكوثر
17 ما تیسَّر من سورتی الحجرات وق
18 ما تیسَّر من سورة النبأ
19 ما تیسَّر من سورة المائدة (من الآیة 111 إلى 120)
20 ما تیسَّر من سورة المائدة (من الآیة 55 إلى 56) والإنسان (من الآیة 5 إلى 22) والكوثر

  ما تیسَّر من سورة القیامة
22 ما تیسَّر من سورة العلق
23 ما تیسَّر من سورة الطارق
24 ما تیسَّر من سورة الضحى والشرح والتین
25 ما تیسَّر من سورة الصافّات
26 ما تیسَّر من سورتی الشورى والحشر
27 ما تیسَّر من سورتی الفاتحة والبقرة
28 ما تیسَّر من سورة التوبة
29 ما تیسَّر من سورتی البقرة والنصر
30 ما تیسَّر من سورة الإنفطار
31 ما تیسَّر من سورة الأنفال (من الآیة 1 إلى 10) وسورة قریش
32 ما تیسَّر من سورة الإنسان (من الآیة 5 إلى 22)
33 ما تیسَّر من سورة الإنسان
34 ما تیسَّر من سورة الإسراء (من الآیة 9 إلى 24)

تعداد بازدید از این مطلب: 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود